Гарантія на стоматологічні послуги — це прогнозування лікарем певних результатів лікування з урахуванням виявлених в даній ситуації обставин, загального здоров’я пацієнта, а також обраних і використовуваних матеріалів (класу матеріалів).
Як лікар встановлює гарантії?
На стоматологічні роботи, що мають матеріальний результат (пломба, реставрація, вінір, зубна коронка, зубні протези, імпланти), гарантії встановлюються у вигляді гарантійного терміну.
Гарантії визначаються:
— на кожну конкретну виконану роботу;
— з урахуванням конкретних обставин, які лікар називає пацієнту;
— за погодженням з пацієнтом до (попередньо) і після лікування.
Гарантійний термін — це період безкоштовного усунення недоліків (дрібних недоробок, виявлених після лікування і що виникли не з вини пацієнта), а також безкоштовної заміни роботи, повторного лікування пацієнта в разі виявлення недоліків, що виникли після лікування не з вини пацієнта.